måndag 16 mars 2009

Bilder

Ja, då var det dags för bilderna jag lovat.. från genrepet för melodifestivalen m.m.
Här är Sarah.

Thor-Leifs.. ;-)

Darin..

Nova och jag.. vilket gjorde att
Wiola gick och satte sig hos David. ;-)


Alla fem tjejerna efter det var slut.. med sina skivor och snurror i händerna. :-)

På lördagen var det kalas för Mira.. och söndagen tillbringade vi ju i skogen.. och på stranden.


Här är alla fem på en sten.. hm.. och jag springer runt och är haj.. om de kom ner på marken bet jag dem.. vi funderade också på vad en haj säger.. tills jag kom på det.. haha
-Haj, haj.. såklart



I skogen fikade vi såklart på pizzabitar från lördagens kalas. :-)


Mmmm.. gott!


En glad Nova!




Wilma på en stubbe!




Nova och Vira




Wiola jagar änder...




Mys på stranden...




Wilma på isen och Wiola på stranden.


Snart lägger jag även in bilder från Wilmas kalas m.m.
Ha det så bra!!
Kramar


1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara bilder! Vill oxå gå på picnick i skogen!! :-) Kramar