måndag 2 november 2009

Väntan...

Ja.. då var jag på JK igen.. mamma har kört ner mig och provsvaren var ok så hon kunde köra till jobbet. Mina vita blodkroppar och trombocyterna har ju hoppat upp och ner i 1,5 vecka så det fanns inga garantier för att det blev behandling idag. Nu var de ju ok så då kör vi på. Fördelen är ju att min planering stämmer bra nu när det blir de dagarna som var tänkt. :)

En ny läkare var inne nu och lyssnade på hjärta, lungor, klämde på magen (eller degade som Wiola säger.. ;) ) m.m. Han sa att det kommer en annan läkare och pratar om röntgensvaren.. pust.. är orolig för dem.. den här gången känns något fel.. fast jag hoppas att det är jag som har fel.. Vill ju bli bra snart.

Har haft en jobbig helt. Varit ensam med David och skulle kunna haft det hur underbart som helst.. och det hade vi egentligen.. men min oro gör att jag får stunder jag bara gråter.. jättejobbigt.. och säkert ännu jobbigare för stackars David.. Annars har vi mest latat oss.. sovit en hel del.. behövde nog det både jag och han.

Nu kom sköterskorna och satte på mig mitt fina armband.. och sa att jag får behandling vid fyra.. så det blir en stund till att vänta. ;) Gör ju inget när man ändå är här.


Kramar till er alla!!!!

4 kommentarer:

Therese & Azzie sa...

STOR KRAM tillbaka!!!!!!!!!!

Vissa dagar måste man få vädra ut det som oroar en.
Men jag hoppas att ni för övrigt har haft en lyckad helg. FBK vann ju (",)

Carina sa...

Ja, vädra bör man annars dör man :-)

Superkram!

ulrica sa...

Haha.. jo det var ju det.. men sedan vann ju AIK på något konstigt sätt igår.. :(

Jo det är sant.. att man bör vädra.. tråkigt bara att vi har så kort tid tillsammans och jag måste göra det då.. men men..

Eva sa...

Hoppas att du hade fel känsla och att du får din behandling som du skall!! Många kramar <3