torsdag 29 oktober 2009

Ja må jag leva!! :)

Verkligen en bra text.. jag vill verkligen leva.. njuter av varje dag.. och idag är det MIN dag. Även om den är som alla andra. Provtagning m.m. så blir man glad av alla vänner som bara skriver ett par ord på FB eller ett sms. Jag har sagt det förut och säger det igen.. jag har så otroligt många vänner. De är otroliga allihop. Ingen har försvunnit sedan jag fick mitt sjukdomsbesked som ändå är väldigt vanligt. Det är fler som hört av sig istället. <3



Det blir inte så mycket firande idag.. barnen är hos Håkan och mamma jobbar. Eftersom mina värden fortfarande är låga så är det väl lika bra att ta det lugnt. Imorgon kommer David och då blir det nog lite fredagsmys. Längtar. Att man kan sakna någon så.. <3

Idag städar jag och dammar.. shit.. det behövs verkligen. Lyssnar på musik och njuter faktiskt. Blir fint. :) Försöker rensa samtidigt. Samlar på sig en massa skit. Hm.. förstår inte det.

Jag har ju bestämt mig för att inte spara på all skit utan försöka ha så lite som möjligt. Lyckas inte så bra, men det blir i alla fall bättre och bättre.


Imorgon kommer en gammal kompis från högstadiet och hälsar på. Skall bli så kul. Träffade henne på liseberg i somras och har pratat lite på FB. På eftermiddagen blir det nog en promenad med Carina.. hoppas vi lyckas få till den. :) Är alltid lika underbart att gå och prata lite skit. En sån underbar vän som alltid finns där. Även om vi inte lyckas få ihop tiden att träffas speciellt ofta och absolut inte nu när jag inte tränar hund.. så vet jag att hon bara är ett samtal bort. När som helst. Hoppas vi ses imorgon. Kram!!


Sedan sent på kvällen så kommer David körande från Stockholm. Säkert supertrött.. men vi får väl göra som vanligt.. somna en stund på soffan. ;)




Nu skall jag fortsätta städa.. innan jag tappar motivationen. Kram på er allihop!!!!!!!!!

6 kommentarer:

Jessica sa...

Grattis:)

Anna Sundalen sa...

Grattis på födelsedagen!

Kram

Anonym sa...

Grattiskramar!
A-M

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
Kram Suzie

Carina sa...

Gulle dej! Och sicken tur att vi fick till den där promenaden, för den blev ju helt perfekt. Vi hade ju så mycket att babbla igen så vi pratade nästan i mun på varandra hela tiden :-) Och i strålande kvällssol och vindstilla på 5-kilometrarn. Gjorde gott för sittfläsket som bara blir bredare och bredare :-))
Hoppas du och David fick en mysig kväll!
Kram kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott... väldigt långt efterskott förvisso ;)