tisdag 5 januari 2010

Back in business... !!

Då känns det dags att börja skriva här igen. Det har hänt en del sedan jag skrev sist..

Det har hunnit vara december och allt vad det innebär med advent, luciafiranden, jul och nyår. Det är ju nu gammalt så jag skall inte skriva om det. Kan bara säga att december var bra. Fina lucior, härlig och lugn jul och trevlig nyår med goda vänner. <3

Sedan har jag blivit Skåning. I lördags gick flyttlasset söderut. :) Vi börjar komma ikapp oss nu och har väl fått de flesta möblerna på plats.. nu är det bara alla lådorna som skall packas upp.. De får vänta lite för först skall jag upp till Tjörn idag igen. Imorgon skall jag läggas in på JK igen. Min nionde omgång. Skulle varit inne nyårsveckan, men mina värden var för dåliga så det var bara att vänta drygt en vecka till. Jag hoppas dagens prover är ok så jag kommer in imorgon.

Nu skall vi ta det lite lugnt innan jag och tjejerna kör norrut. :)

Kramar till er alla!!!

1 kommentar:

Anna Sundalen sa...

Vad underbart för dig att slippa allt pendlande. God fortsättning på dig och lycka till med allt nytt.

Kram