tisdag 23 september 2008

Mitt "nya" liv..

Hm.. tänkte inte jag skulle skriva om min satsning på mig själv här.. ;-) men kom fram till att det peppar mig ju också. Svårare att smita undan om "alla" vet.

Jo.. det jag bestämt mig för hm.. för sista gången!!! är att nu får det vara bra.. dags att ta tag i vikten igen. Så nu är det inget godis m.m. utan nyttigt och dessutom träna. Jag tänker inte låta er ha så kul att jag lägger ut min vikt här, men mitt mål är femton kilo.. så varje måndag kommer jag skriva hur mycket jag har gått ner.. förhoppningsvis gått ner.. ;-)

Jag har jul som ett för mig uppnåligt mål. Så nu är det hårt..

Så om någon av er.. ser mig äta godis.. så ger jag er rätten att skälla på mig.. haha..

Kram kram..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du grejar det tjejen :) jag peppar dig så får du peppa mig, har samma projekt ;P må väl

Anonym sa...

Låter bra.. klart vi fixar det!!! :-)

Anonym sa...

Klart du gör! Det har du ju lyckats med förut, och med den äran!
KRAM
Carina