tisdag 16 september 2008

Träning

Ja, då har jag varit och tränat på klubben för första gången på läääääääääänge. Jag var riktigt sugen och bestämde mig under dagen att det ville jag göra.. fast jag hade tvättid och sjukt barn.. hm.. I alla fall.. så satte jag igång att tvätta direkt jag kom hem, lagade middag och pussade på barnen. ;-) Lagom till att det var dags att åka så fick barnen en ny film som jag hade köpt.. lite muta kallas det kanske för, men det är det värt ibland, och så skiftade jag den sista maskinen tvätt.

Jag hann träna både Triton och Jasmine och prata lite skit med klubbkompisarna. Det var jättekul, men jag känner att motivationen inte är såååå hög utan det är kul att träna bara. Känna hur glada hundarna blir och hur roligt de tycker att det är. Jag är sååååå imponerad av Jasmine glädje och hur pigg hon är. Fan att det är problem med platsen.. att hon är så senil.. ;-) för hon fixar ju allt annat så himla bra. Hade ju varit kul med en elitklass.. kanske bara skall lägga henne plats hela vintern och köra en elit till våren.. med min goa elvaåring.. om hon får hålla sig frisk vill säga.



Triton tyckte också det var jättekul.. haha.. när jag belönade med bollen så sprang han flera gånger fram till metallen och tyckte den var mycket roligare.. han är ju för go. Måste försöka träna mera.. kanske inte för att vi skall så aktivt tävla utan mer som aktivering.. för just nu finns inte tid och ork till tävling.. bara att acceptera.

Sedan fick jag så dåligt samvete.. min hjärna funkar ju inte som det är nu.. glömmer saker hela tiden. Nu fick jag reda på att jag tydligen var uppsatt både som sekreterare och i köket på söndag.. och jag som bokat biljett till Skåne.. :-( Jag hoppas att det löser sig.. jag får väl börja fjäska lite och ev. byta med någon. Bara jag skriver upp det så skall det inte vara några problem. hm. eller blir påmind några gånger.
Ja.. som sagt.. skall till Skåne i helgen igen.. :-) Den här gången är det utan barn.. skall bara ha en lugn helg.. så skönt.. och bara två dagar kvar.
Kram på er!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!
Så kul att du kom igår! Och hundarna såg verkligen ut att trivas som fiskar i vattnet :-))

Jag står som TS 16 november, kanske kan vi byta? Jag skulle vart o tävlat på lördag men skiter i det eftersom jag inte har något bra fritt följ för närvarande... Tävlar nog hellre den 16:e nov på klubben ... Hemmaplan är kanske lite lättare, eller inte... he he he
Kika i almanackan och hör av dig i såfall...
Kram Carina

Yvonne o Vilja sa...

Hej!!
Kul att se att du är på G igen!
Missade ju dig men vi ses säkert en annan dag!
Kram Yvonne

Anonym sa...

Hej
Jag har bara ditt gamla nummer och mail. Kan du kontakta mig. 070 686 97 93

KRAM Therese