söndag 11 januari 2009

Ännu en helg över..

Ja då var det söndag kväll.. och jag är supertrött..

Förra veckan jobbade jag onsdag till söndag. Första dagarna efter sjukskrivningen. Jag har varit jättetrött, men det har gått bra ändå.. förstår inte hur jag kan vara så trött.. allt som hänt har nog tagit mer än vad jag trott.

I alla fall.. fredagen började jag ta bort julen och vid 01,30 kom David upp.. haha.. Så kul!! Hade längtat så.. var ju faktiskt flera dagar sedan vi sågs.

Lördag var slappardag.. åkte till stenungsund och hyrde några filmer, köpte pizza och åkte hem. :) Sedan slappade vi hela kvällen.

I förmiddags skulle jag gå ut och kissa hundarna bara.. David följde med. Vi gick upp i skogen så de fick springa av sig lite. Jasmine höglöper så det har varit en hel del pip i helgen.. och det kunde vara skönt för dem att få utlopp för energin. Men David är rolig att ha med sig i skogen så det slutade med att vi hamnade borta vi Bräcke hembygdsförening.. haha.. vi var ute i skogen och vandrade i över två timmar. Hundarna var smutsiga och nöjda när vi kom hem. Det roliga är att när vi gått i över två timmar och de fått springa lösa och upp och ner i berg.. vem är piggast.. går längst fram i kopplet.. jo Jasmine.. haha jag fattar inte att hon är 11 år snart.

David som inte vill vara med på bild!

Vira lycklig och smutsig!

Jasmine också lycklig.. och smutsig. Ett otroligt fult kort.. så jag lovade David att lägga upp det på bloggen. haha


Vi handlade och fixade lite mat. Sedan kom barnen och jag körde Wilma och Erik på bio i Skärhamn. :-)


Sedan åkte David och jag saknar honom enormt. Varför är det så långt till Skåne?? ;-) Nu vet jag att det är ett par veckor minst till nästa gång vi träffas.. :-(












5 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar ha haft en härlig helg!! Å vet du... Jag drömde om er i natt, ni gifte er! :-) Ett jätte roligt bröllop som gick i rosa... Hahah. Kramar Eva

ulrica sa...

Japp, ännu en härlig helg. ;-) Fast de går ju alldeles för fort bara.

Haha.. för det första så är nog inte bröllop aktuellt.. haha och jag vet inte om jag skulle få David att dessutom gå med på att ha det i rosa. ;-) Men jag kan tänka mig att det var en vacker syn.

Kram på dig!
Ulle

Anonym sa...

Haha, ja det var urtjusigt! Massa rosa tyll?! Undra vad en drömtydare skulle säga om det?? Hahah, kändes inte helt som er dock ;-) Kramar igen

Anonym sa...

Men hallååå
Rosa???
Tack ska du ha.

Då är det nog större chans att vi gifter oss i full hockeyutrustning

ulrica sa...

Haha.. ja det hade ju varit mer naturligt att du drömde om det.. hm.. skall man kanske börja öva upp skridskokunskaperna igen då.. ifall om att. ;-)

Annars hade jag gärna sett dig David i en söt rosa skjorta med en massa krimskrams på! Du hade varit så snygg.

Synd att man inte kunde få se de bilderna du hade Eva. Hade varit så kul att se hur vi såg ut.

Haha.. ni är så himla roliga.