torsdag 8 januari 2009

Nyp mig inte... Jag vill INTE vakna.. ;-)

Då har jag haft två underbara veckor!! Det har varit så skönt att kunna koppla av efter det glädjande beskedet innan jul.


Jag börjar med lite kort från julafton igen. ;-)



Oliver får en puss av sin mamma Marie. ;-)



Wilma och Wiola står och väntar hos tomten.




Nu är det julklappsutdelning.


Wilma har öppnat några julklappar.




Wiola håller på...





På juldagen åkte jag ner till David. Vi har njutit de har veckorna och mest tagit det lugnt. Men vi har hunnit med lite utflykter. Här är vi på Sandhammaren.. en låååååååång sandstrand. ;-) "Lite" längre än Kårevik och mindre sandkorn.. haha.. Vi gick och njöt på stranden en stund.. Vira gick lös jämte oss.. så himla snyggt.. haha.. lämnade inte min sida när vi mötte andra hundar.. fast det berodde nog mest på att hon tyckte vågorna var lite äckliga.. haha men det såg snyggt ut i alla fall.






Här sitter hon sååååå snyggt. Och JA jag vet att hon är långhårig.. haha. det skall bort i helgen. :-)





David på gång på stranden...




Vira kollar in vågorna.



Vira springer lite mellan oss.. kan säga att vi nästan tränade budföring där en stund.. haha




Nu har vi åkt vidare till Ale stenar.. fast stenarna syns inte än. ;-)




Här är de!! Också otroligt vackert.




Kolla sluttningarna ner mot havet.. så fint.. där gick vi ner och ger vid havskanten tillbaka till bilen. Sedan tog vi en tur via Malmö och runt i Skåne och sedan hemåt. Det blev en lång dag.. Men så härligt. När vi kom hem så tog vi oss lite mys att dricka och luften hade nog tagit på oss.. för vi blev t.o.m. lite runda under fötterna.. haha

Dagen efter kom Davids barn.. och var med oss i några dagar. Jättemysigt..



Här har Vira krypit upp till Mira och Luna i soffan. :-)

Sedan tog jag och David tåget hem till mig och så firade vi nyår här med vänner. Blev en lyckad kväll på stenungsbaden efter mat och förfest hos mig. På nyårsdagen tog vi bilen och mina barn med oss och åkte till Skåne igen. Dagen efter kom hans barn igen och det var full fart. :-)




Här går vi på strande i Åhus.





Wiola i närbild.. med havet som bakgrund.




David och Nova.




Efter en stund var det dags för fika.. Så gott efter en promenad i friska luften.. :-)





Luna och Wilma.




Mira och Wiola.


Och Nova såklart!


Jag har haft två underbart sköna veckor.. med mycket vila.. precis vad jag behövde. Ville inte tillbaka till vardagen.. hade gärna stannat i den drömmen ett bra tag till. Tack David för att du finns och jag älskar dig!! Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar haft några underbara dagar tillsammans!! Härliga bilder!! Kramar Eva

Gitte, Blissa och Mango sa...

Lyckan är att dela glädjen med den man älskar! Njut så mycket du kan, finns inget underbarare än det du upplever nu!

Kram Gitte

Anonym sa...

Så skönt med ledigt och bara få vara! Underbara bilder!
Kram // Carina