tisdag 3 februari 2009

Eget rum???

Hm.. slängde ur mig en kommentar när jag "skällde" på Wilma att de måste städa sina rum.. att ni kanske skall dela rum.. och jag får ett. Både hon och Wiola tyckte det var en jättebra idé!! Va?! Så helt plötsligt innebär det att jag kommer få eget rum.. haha

Nu letar jag våningsäng på nätet.. de vill ha det.. :-) Helst skulle jag vilja ha en Hemnes våningsäng, tycker det är så fina, men vi får väl se vad jag hittar. Jag letar en sängram till mig också för min säng är gammal och slut.. men så kom jag på den briljanta idén att jag kan ta barnens bägge 80 cm madrasser och fixa en ram till en 160 cm säng. Haha.. så nu pusslar jag.. och planerar. Shit.. risken finns att jag redan ikväll börjar möblera om. Fast jag har ju tvättid och möte på klubben också. ;-) Men kvällen och natten är lååååång.

Nu är David i Finland ända fram till sent fredag kväll. Så det blir jag som åker ner på fredag.. men undrar om han kom ihåg att lägga ut nyckel till mig. ;-) Kanske bäst att kolla det så jag inte får stå och vänta på utsidan.

Ha nu en underbar dag!!! Det skall jag ha.


Kramar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du har man inte att göra så skaffar man sig eller?? Men va härligt med ett "eget rum"! Ha en go dag! Kramar Eva

ulrica sa...

Ja du.. ångrar mig lite nu.. när jag fick avbryta mitt i.. shit vad det ser ut hemma.

Idag skall jag dessutom till stan och hämta min nya sänggavel som jag hittade på blocket för 300 kr. Kanske blir det en tur till Älvängen med och köpa våningsäng. ;-)

Hm.. och så måste jag ju packa med för imorgon skall jag åka till David.. hm.. i snöovädret de varnar för, men det stoppar inte mig. ;-)

Anonym sa...

Betyder det att man inte kan se tv från sängen :(

Va besviken jag blir.
Puss

ulrica sa...

Hm.. nä så nu får du somna i soffan.. ;-)

Jag tror i och för sig att du överlever det för det kommer bli jättefint. Tror jag.. hihi