torsdag 22 april 2010

Älskade barn...

Ja, jag är så lyckligt lottad. Idag när jag vaknade var de redan uppe och påklädda. Åt frukost och sedan cyklade Wilma med Wiola till hennes dagis. Sedan kom Wilma hem och ställde sin cykel så jag kan cykla och hämta Wiola i eftermiddag. Efter det gick Wilma till skolan. Är så otroligt lycklig över att ha dessa underbara barn. De vet precis vad de skall göra för att få mig att må bättre. Jag skall överraska dem genom att göra fint på deras rum.. städat klart, tvättade fönster och nya gardiner. :)

I går kväll började jag få ångest.. kom ett otroligt tryck över bröstet och jag kände ångesten som slog till.. Jag försökte tänka på annat och lyckades väl sådär. Sedan när David kom så blev det lite bättre.. vi myste lite i soffan.. och där somnade jag som vanligt. David väckte mig senare och vi gick och la oss.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad goa dom är!! Visst blir man lycklig och varm i hela kroppen!
Härligt att Du har tjejerna och David!
Ha en bra dag!
Kram A-M

Filippa sa...

Vet du Ulrika, jag tycker både du och tjejerna och förstås David är starka, modiga och tar detta med fattning. jag önskar er all lycka !

ulrica sa...

Tack va goa ni är. Ja, jag är verkligen överlycklig att jag har så många nära och kära runt mig. <3 Det gör det mycket lättare att leva med cancern.

Kram på er och ha en trevlig helg!

christel sa...

Hej Ulrica ! Tack själv för senast, tycker att det var jättekul o få träffa dig även om det inte blev så länge men det går fler tåg eller hur. Hoppas allt gick bra på hemresan. Va rädd om dig. Kram /christel