onsdag 24 december 2008

GOD JUL

Så då har vi haft en härlig julafton här. Korten är tagna med Wilmas nya julklapp så tyvärr finns ju inga kort på tomten m.m. men det kommer senare när jag lagt in från mammas kamera.


Wilma är så glad och tacksam för sin kamera så hon har nog tackat mig 25 ggr.

Mamma och Oliver.. är lite trötta nu tror jag. Oliver höll låda hela dagen. Öppnade ALLA sina julklappar själv.


Inte jättetrött, men lite i alla fall.. ;-)

Wiola med en av sina julklappar.

Jag och mina goa tjejer!!! Jag kom på att jag inte har några kort på oss tre tillsammans så jag bad mamma ta på oss. Haha.. inte lätt att få tre viljor att göra samma sak samtidigt bara. Hm.. men vi tittar ju in i kameran i alla fall.. :-)
Imorgon åker jag och Vira till Skåne. Skall bli härligt. Längtar nu. Jag kommer uppdatera mer senare.
Hoppas ni har haft en lika skön jul som vi har. Kram och gonatt!!



5 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning!
Och Sicka fina bilder.
Ha det så bra i Skåne!
Själv varvar jag legobyggnadsassistent med byggprojektsassistent för fulla muggar :-))
Kram
Carina

Anonym sa...

Hej och God Jul så här på Juldagen.
Jag vill gratulera till ditt härliga besked, det var väl en bra julklapp det!
Mvh
Marianne

Anonym sa...

Hejsan vännen!
Fy 17 vad härligt att du fått ett så härligt besked innan jul, vi har tänkt på dig.

Hoppas du får en härlig semester i Skåne!

Kommer du in ngt till My Dog??!!

Massor med julkramar och God fortsättning
Malin, Christian, Milton och Kenzo (som gärna vill träffa sin farmor :-))

Anonym sa...

God fortsättning! Hoppas att ni får det mysigt i Skåne!! Kramar Eva

Anonym sa...

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!! Kramar Eva m familj