måndag 20 oktober 2008

Måndag!

Ja, då var det måndag och det regnar. Hm.. sitter på lunchen och har ingen lust att åka iväg någonstans.. så jag blir sittande på jobbet och kom på att jag kan ju alltid uppdatera bloggen.


Tittade lite på de tidigare rubrikerna och kom fram till att de flesta handlar om underbara helger.. haha.. undrar vad det beror på. ;-) Vem som gör sig skyldig till det. hm.. Så nu skall det inte handla något om den underbara helgen som var.. risken finns ju att de få som hittar in till min blogg tröttnar att läsa om hur lycklig och kär jag är.. haha.. så nu skall det bara handla om tråkiga vardagssaker. ;-)


De kommande veckorna är det flera måsten och tider att passa. Det är BVC och fyraårskontroll, cellprovskontroll.. hudläkaren, föräldramöten m.m. På onsdag är det stängt på barnomsorgen så då blir automatiskt hemma.. kanske jag skall passa på att baka lite till kalaset i helgen.. hm.. hade nog Wiola gillat.


Fyraårskontrollen skulle jag varit på vid två tidigare tillfällen, men snurrig som jag är så glömdes de tiderna bort så nu hoppas jag att jag kommer ihåg det.. hm.. för jag vill ju inte göra fyraårskontroll när hon är sex.. haha..


Hud skall jag till i nästa vecka.. alltid lite nervöst, men samtidigt skönt att de kollar upp.


Sedan tycker jag det är dags för en liten fest.. skall skicka ut lite inbjudningar och hoppas att folk kan när jag vill umgås.. ;-) Men den skall jag inte skriva om eftersom det handlar om en helg och jag skulle ju undvika att prata om dem.. fast jag måste bara säga att jag längtar till helgen om två veckor när David förhoppningsvis kommer igen.. och jag kanske får ihop lite vänner som vill komma hem och äta gott och umgås hos mig på den där festen. Ja, ja.. där sprack det att inte pratat om helger.. men det var inte så mycket helgsnack i alla fall.. ;-)

Glömde ju säga att jag hoppas hinna träna lite imorgon.. :-) Det var länge sedan och jag är riktigt sugen nu.

Hm.. det här blev väl ett av de snurrigaste inläggen i min blogg.. men något kanske ni hängde med på.. :-)

Puss och kram

Ulle

3 kommentarer:

ulrica sa...

Ja.. ni förstår ju hur snurrig jag är när jag skriver att jag vill träna hund imorgon.. hm.. det är ju då rdet är föräldramöte. Så det kan jag ju bara glömma. :-(

Anonym sa...

Hallo!

Tackar för kommentaren :-)) Du vet väl att jag är den förste som ropar hurra när du kommer och tränar! Du behöver inte alls smyga i kanterna :-))
Tänkte inte heller träna i morrn, våran utbildning är inställd på grund av möte och jag behöver vara hemma och fixa lite inför resten av veckan som är fullt úpp som vanligt :-))
Kram // Carina

Anonym sa...

hmmmm

man ska behöva tjata sig till en inbjudan alltså...

jaja