torsdag 2 oktober 2008

Snart fredag...

Imorgon är det äntligen fredag.. tänk att fjorton dagar kan kännas som en evighet.. ;-) Fast en helg försvinner hur snabbt som helst. haha..

Idag är det fullt upp.. Allt jag skulle göra innan David kommer har liksom samlat ihop sig till en dag. Jo det blir väl så när man "latar" sig de andra.. då får man svettas idag.. haha.. har klippt klor.. skall bada hundarna och sedan så är det ju det vanliga städet, men det är inte så farligt som tur är.

Han hämtas på Landvetter imorgon och sedan skall vi stanna i stan.. sova på hotell och ta det lugnt.. ojoj.. två hotellfrukostar på en vecka.. lyxigt enligt mig.. ;-)

Nu skall jag fortsätta med middagen och sätta hund nummer ett i badkaret.. vem det nu blir.


Kram till er alla och ha en underbar helg!! För det skall jag. :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!
Hoppas ni har haft det bra i helgen och fick en riktigt lyxig hotellfrukost! Jag kan ju tipsa om att inte åka till Frankrike om ni skall fortsätta på frukost temat, för där får man bara en torr baugette, lite marmelad och kaffe...
Jag tar med mej häftena till jobbet i morrn och kan promenixa förbi och lägga dom i brevlådan om jag inte får senilattack igen...
KRAM

Anonym sa...

och jag glömde visst av vad jag hette oxå, ja du ser...
KRAM
CARINA

Anonym sa...

hej ulle allt verkar rena lyxlivet för dig -:)
vi måste uppdatera priserna på klubben innan nästa tävling den 26/10 kan du höra av dig
bosse