söndag 19 oktober 2008

Vilken helg!

Ja.. då var det söndag och jag har haft en härlig helg, precis som jag räknat med. :-)


I fredags hämtade jag David på Landvetter.. Stressade ner efter köer i affärer m.m... kan ju inte komma försent.. haha.. men det gick bra.. ;-) Hem och mys på kvällen...
Lördag var det torget i stenungsund.. mc donalds och sedan en tur över Orust till Lysekil.. via Flatön och Orust och hem igen.. tog några timmar och vi fick åkt färja fem gånger. :-) Nu har vi nog fått färjesuget mättat för ett bra tag framöver.. hihi.. Men hur är det med "kaptenen" på färjan. Måste de ha skepparexamen.. det var något David funderade mycket på. ;-)
Sedan var det hem.. äta och börja ladda för Baden. :-) Och som vanligt var det en superkul kväll. Mycket dans.. Här är ett par kort på oss i baren.. Tror vi ser lite nyktrare ut på de här korten.. hihi


Idag har vi tagit det lugnt.. skall snart köra ner David till tåget i Gbg.
Kram till er alla!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja lite mer än skepparexamen o man måste ha varit till sjöss i minst två år

Anonym sa...

hmmmm

Jo det var ju verkligen något som tog upp hela min tankeförmåga den dagen... Skepparexamen eller inte ...
Var ju verkligen en trafikfara där jag irrade runt å försökte komma på ett svar på detta världsproblem.

Men nu vet jag iallafall.

Men en mack är en mack iallafal...
Så är det bara...

kram på dig älskling...

ulrica sa...

Ja, jag var lite orolig när du körde.. sa till dig flera gånger att du snart kommer få svar. Vi måste fråga någon.. ;-) Och nu har du svaret att de är välutbildade. Känns mycket säkrare då väl.

Och du.. det heter en tapp. Inte mack. Men när jag är hos dig.. så kan jag väl säga mack då.. för "husfridens" skull.

Puss på dig!