tisdag 7 oktober 2008

Vilken helg.. och gamla bilder!

Ja.. vilken helg jag haft.. en underbar fredag på hotell i stan.. ;-) Lyxigt. Upp och äta en underbar frukost med allt som man kan önska sig.. t.o.m. pannkakor. Mmmm. Synd att man blir mätt alldeles för fort. ;-)
Efteråt tog vi en tur till Backavallen.. kan den ha hetat så? Romelanda UF hade sista seriematchen mot Hisingsbacka.. och det var en väldigt viktig match. Det gällde att hålla sig kvar i serien. De lyckades, men ojojoj.. vad spännande det var.
På vägen hem hade jag lite sightseeing för David på Hisingen och i Kungälv. Han får se mycket.. haha.. Hem och mysa med barnen hela kvällen och söndagen. Lugnt.. åkte runt lite.. var på Låka och kollade in bryggorna och hopptornen. Förstår inte var allt folket var.. på sommaren är det ju fullt där. ;-) Gillar inte folk duggregn och storm?? känsliga de är.. hm.. Vi hann en tur till Uffe, Marie och Oliver också. Han är så go lille Oliver.. snart två år.. ;-)
Hm.. satt här och kollade lite på gamla kort.. så jag lägger in några härliga.. får se vad det blir..

Gamle Drutten.. här är han sjuk.. och 14 år gammal.. snyft..

Mina två guldklimpar.. för några år sedan.. ;-)

Wiola har somnat i sin lekstol...


Wiola skrattar..

Wiola typ någon vecka gammal.. hade gulsot.. syns det..? ;-)

Wiola och Wilma i Piteå

Wilma midsommarfin!

Ett av mina favoritkort på Wilma. I farfars hammock.

Blev visst nästan bara barnkort.. men jag hade glömt flera av dem. Riktigt kul att gå igenom dem. :-)

1 kommentar:

Carina sa...

Vilka fina bilder! Tänk så fort tiden går!!
Och ja, vet du, precis det sa jag till Eva idag i telefon. Att Micke mfl typ 1995-96 hade dej till att gå och gå och gå i koppel med Dina och att du sen fick raka 10or på fria följet! Och jä--ar vad snyggt det var!!
Fick lite flashbacks när jag knatade runt på klubben igår och håller tummarna att det stämmer! Har för mej att både Bamse och Dina var rätt taggade till och från, va?

KRAM