onsdag 29 april 2009

Bättre.. t.o.m. otroligt lycklig.. ;-)

Ja.. det var skönt att spy ur mig allt igår. Oron finns här.. och det går inte att förneka den. Jag kommer att boka tid hos kuratorn när jag har fått mina tider till behandling. Då vet jag när jag kan.. hm.. Alltså ni förstår att jag inte har hört något idag heller. Jag har i alla fall bokat tid på måndag att ta bort stygnen.

Idag är det bara en dag kvar tills David kommer. Att man kan längta så efter någon. Och idag fick jag meddelande om att han kommer ganska tidigt. Underbart! Det innebär att vi får en härlig valborgsmässoafton tillsammans. Skall fundera ut vad vi skall äta för gott. ;-) Vad lycklig jag blev.. varje extra timma är så härlig.

Har jätteont i armen så det är bra att det bara är en dag kvar att jobba innan ledigheten.

Tack alla för härliga peppningar och erbjudanden om hjälp! Jag lovar att höra av mig om det är något. Hm.. nu skall jag fixa iväg min deklaration.. hm.. i gooood tid.. haha



Lägger in två bilder som gör mig glad.. haha.. först jag och David på baden. En inte riktigt nykter Ulle. Hm.. ;-) Vår första kväll på baden och en mycket speciell kväll. :-) Sedan ett kort på David och alla tjejer när vi fikar på Stens Huvud. Jättehärligt.. som alltid.































Kram kram kram kram

Inga kommentarer: