lördag 18 april 2009

Dags för uppdatering...

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev.. och det har som vanligt hänt en del sedan dess. Vi tar positiva saker först. :-)

Hade en underbar påskhelg i Skåne.. som ni ser på bilderna hann vi träna hund.. grilla.. fika m.m. Njöt varenda minut. Vill ha det så jämt. ;-)


Tyvärr fick jag ont i min arm under helgen.. och det blev inte bättre. Så igår var jag hos läkaren och fick veta att jag har en kraftig inflammation i armen.. och han ville sjukskriva mig, men eftersom det är helt fel tid för det så var det bara att knapra tabletter istället. Fick lite att sova på med så inatt är första natten som jag sovit bra utan att vakna och ligga vaken pga värken. :-)
Sedan har det hänt saker som inte är så roliga också. Var hos hud i torsdags och tog bort några kulor som kommit upp under huden. Hon tog bort två och två andra skall jag ta bort på kirurgen. På fredag skall jag dit och få provsvar.. och innan dess skall jag lämna blodprov med och sedan har de även skickat remiss för datortomografi.. Vilket de säger att de inte brukar göra, men att de är oroliga för vad som händer med mig.. så nu lever jag i oro igen. Fan, vill bara kunna njuta av mitt annars underbara liv.
Idag kommer min underbara barndomsvän Anki och hälsar på.. med sin son Tobias. Så vi skall ha en härlig dag med promenad i Skärhamn m.m. Bra att få annat att tänka på.
Kramar till er alla!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm.... Tänk att det alltid skall vara nåt man måste fundera på, va. Stackars dej. Vi håller så klart varenda tumme och tå för att det är lungt på fronten. Och lika bra att göra datortomografi så har dom stenkoll på läget sen.
Och så till på köpet en armjäkel som trilkas... Musarmen, va?
Men på bilderna ser det ut som om ni har njutit i fullaste drag hela helgen ändå!
Krama på varandra så ses vi snart!
Kram kram // Carina

Anna Sundalen sa...

Nej, nu får det väl ändå vara nog med oroligheter för din del. Det ser i alla fall ut som om ni har det riktigt mysigt, härliga bilder.

Tänker på dig och hoppas att allt är väl.

Kram
Anna