torsdag 23 april 2009

Liseberg..

Just ordet Berg och Dalbana har fått en helt annan innebörd för mig.. Ena stunden glad och känner hur bra jag mår.. för att i nästa ramla ner i ett djupt hål.. Som tur är har jag alla underbara vänner som ser till mig att putta upp mig för nästa backe.. för att sedan ramla ner igen på andra sidan. Det är ungefär så det känns just nu.

Idag har jag jobbat och det kändes bra. Mycket förståelse och jag kan göra det jag orkar och kan.. jag vill ju göra det jag kan så det känns bra.

Däremot så är jag helt slut nu.. sov bara fyra timmar inatt så nu räcker det att jag blinkar så känns det som att ögonen kan tänka sig att stanna i den positionen lääääänge. ;-)

Imorgon åker mamma med mig till Uddevalla. Först skall jag vägen om jobbet och lämna in deklarationer som skall skickas iväg, sedan blir det nog en snabb tur till Torp för att köpa present till lilla Nova som fyller tre år på söndag. På Uddevalla sjukhus är det dags för datortomografi. Först njurfunktionstest och sedan skall jag dricka kontrasten i en timma.. innan det är dags för röntgen.

När allt är klart åker vi hem.. och hämtar barnen m.m. sedan bär det av till Skåne. Längtar verkligen efter David nu. Där är det kalashelg.. :-)

5 kommentarer:

Malin sa...

Världens kramar till dig!!!

Vi tänker på dig. Ha en härlig helg.

Malin, Christian, Kenzo och Milton

Anonym sa...

Attans sjukdom, men här har den mött sin överman. Är det någon som har massor med positiv kraft så är det du.
Men allt kanske du inte hinner göra själv, då finns vi här, vad det än är så hör av dig så löser vi det.
Massor med styrkekramar Gunilla

Anonym sa...

Lycka till idag! Vi håller tummarna så dom blånar.
Och som du vet så är det bara att släppa av en eller ett par hundar hos mej för en dag, för en vecka, eller för ett halvår, kanske hämta ungar på dagis/skola? Kanske lite fler kebabrullar? Kanske städa, diska, handla eller köra tvättmaskin?
I remain at your service!
Ha det nu så himlans härligt i Skåne! Ta vara på varandra och njut!
Kramar // Carina

Anonym sa...

Hoppas att du fått bra svar idag.Håll ut och kämpa och gör allt det där som du är bra på.Vi finns här och stöttar och hjälper dig om det är något.
Ha det så bra i Skåne.
Kramar Martina

Anonym sa...

Styrkekramar från mig.

Kerstin Spåre