onsdag 22 april 2009

Tomt..

Jaha.. vad skall man säga..

Har varit hos läkaren och fått beskedet som jag befarade. Cancern har spridit sig. Skall genomgå datortomografi på fredag för att se om jag har fler tumörer än de fem som vi sett med blotta ögat eller känt. Två av dem har de tagit bort.. de andra tre och om det ev är fler skall behandlas. Så det som är tänkt nu är att jag skall behandlas med cellgifter i nästa vecka..

Jag skall göra som läkaren sa... KÄMPA!! Jag måste KÄMPA!! Jag har alldeles för mycket som jag älskar för att jag skulle ge upp på något sätt. Mina barn, David, släkt och vänner.. ni är helt underbara!!


David.. jag älskar dig!! Tack för att du finns!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jävlar anamma! Vi skall minsann ge den där cancern en jäkla omgång!!! Ge sej på min bästa kompis så där!!! Nu är det krig!!!Bra av Johanna att peppa dej, ingen idé att deppa ihop, fast det är så lätt att säja när man inte sitter där själv... För du är absolut inte ensam i detta kriget som precis har börjat!
Vi ställer upp mangrant hela skvadronen Mattssons och hjälper till med vad vi kan, kavlar upp ärmarna hela vägen till armhålorna. Nu jäklars har Herr Kräfta skitit i det blå skåpet.
Ses sen :-)) KRAM // Carina

Anonym sa...

Du måste KÄMPA!
Kram Suzie

Yvonne o Vilja sa...

Det är bra! Försök att hålla humöret uppe och är det någon som tar död på den satans sjukdomen är det du!

Ta hand om dig nu, är det något, vad som helst som jag kan göra- säg till!!!

STORA styrkekramar!!!!

Anna Sundalen sa...

Kan inte annat än instämma och som sagt skulle det vara något man kan göra för dig så finns det gott om resurser även i Myggenäs.

Kram på dig
Anna

Therese & Azzie sa...

Kan heller inget annat än att instämma. Vi ska hjälpa dig kämpa!!!
Finns här för dig!!!!!!



KRAMAR

Therese

ulrica sa...

Tack alla underbara vänner!!

Jag vet ju inte än hur allt kommer fungera, men jag är glad att jag har er och jag hör av mig om det är något som jag behöver hjälp med.

Kramar
från en ännu ganska chockad.. Ulle

Vildnos sa...

Sänder en bunt med styrkekramar här från Forshaga och instämmer med dig och de andra - kämpa på!

Passar på att tipsa dig om en site på nätet www.clife.se. Ett webbmagasin om cancer som jag fann när min kompis fick bröstcancer för en tid sedan.

Jag kan inte göra så mycket praktiskt för att hjälpa dig men jag sänder dig varma tankar och så mcyket positiv energi jag kan uppbåda! Kram /ia & portisarna

erica o tilda sa...

Oj, va tufft förstår att det är skitjobbigt! Men som du säger du har saker att kämpa för! Ge inte upp! Du klarar det! Och kan vi göra nåt så hjälper vi också gärna till!

Stor kram erica