tisdag 21 april 2009

Väntan...

Då kom ett samtal idag om att tiden på hudmottagningen på fredag är ändrad.. till imorgon och att de vill att jag skall ha lämnat blod innan dess... och så säger hon att labbet på Vårdcentralen stänger tidigare idag.. redan kl. 11. Då var klockan 10. Så det var bara att hoppa in i bilen och åka dit.

Nu är det bara att vänta till imorgon för att få besked.. på vad det var i kulorna och vad blodanalysen säger..

Fördelen är att jag inte behöver vänta till på fredag för att få svar, men samtidigt så blir jag lite orolig att det blev så bråttom.. men jag skall försöka att inte tänka så.. utan bara positivt..

Just nu är mitt problem också om jag skall köpa fyra eller två nya däck.. hm.. och i vilken prisklass. Skall vara på däckfirman vid 18-tiden.. måste ju bestämt mig innan dess.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, shit vilken ångest. Jag håller alla tummar och tår och tar i trä och spottar över axeln och allt jag kommer på. Vi hörs i morrn.
KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM
// Carina

ulrica sa...

Tack!! Haha.. bra att du gör allt du kan.. hm.. kolla bara så ingen står bakom när du spottar.

I lördags när jag gick i skärhamn så var det en tjej som cyklade förbi. Hon slog sig tre gånger i ryggen.. haha.. hon cyklade över en A-brunn.. haha.. det hjälpte säkert mot något.

Kram.. och vi hörs imorgon!!!