fredag 12 februari 2010

Fredag!!!

Japp då var det fredag!! Barnen skall till Håkan och det innebär att vi skall åka tåg. För mig blir det tåg till Göteborg och sedan hem igen.. så det blir många timmar på tåg idag. Men men.. det är ju lättare än att sitta och köra. :)

Igår kom David hem... så superskönt. Jag hade en ganska bra dag. Fick grejat lite, men när vi åt mat så blev jag svimfärdig igen coh fick lägga mig och sova. Jag fick i alla fall klart köket. Överraskningen till David var att jag har målat kökssoffan vit och även lagt ett nytt lager färg på köksbordet så nu är allt vitt och fint. Jag satte även upp nya gardiner och fixade annat i köket så där är jättefint nu. ;) Nu är det bara resten kvar.. haha Hoppas på att få bort en hel del lådor i helgen.

Sedan badade jag hundarna igår.. det roliga med mig är att jag får lite panik när hundarna skall någonstans och de inte är badade, borstade, klippta och nyklippta klor m.m. Idag skall nämligen tikarna med mig på tåget och så tar David Triton med sig till jobbet efter lunch. Då vill jag ju såklart att Triton skall visa sig med sin snyggaste sida.. haha.. Nu är de badade, klippta och klorna är fina.. men Vira är inte helt klart borstad.. men någorlunda i alla fall. Får göra resten i helgen.

Nu skall jag duscha och sedan åka och ta prover. Tiden går så fort.. Shit.. måste ju ta bort den döda hunden på golvet också som Wiola kallar högen med hundhår som ligger där.

Kram och hoppas ni får en underbar helg!!

Inga kommentarer: