onsdag 10 februari 2010

Överraskning..

Det blev en ganska bra eftermiddag. David är iväg på jobb och jag och tjejerna tog oss en tur till en större affär de har här. Där de har lite allt möjligt. Wilma ville ha ett ritblock som fanns där så vi tog oss en tur. Det gick ganska bra. Fick köpt lite shampo/balsam och annat smått. Blev väldigt matt efter en stund och när barnen provade någon massagestol så fick jag nästan svimningskänslor. Stod och höll mig i en ställning tills barnen till slut var nöjda och kom till mig. Vi försvann ganska snabbt därifrån. Det var ungefär så mycket jag klarade av.

Vi tog vägen om affären och köpte en massa frukt.. för Wilma hade bestämt att vi skulle ha lite lill-lördagsmys.. och det var fruktsallad. När vi kom hem så gjorde hon i ordning en supergo fruktsallad med vanlijyoghurt till det. Mmm..

Vi fixade lite här hemma också.. så det är en liten överraskning till David när han kommer imorgon. Kan inte skriva det här eftersom risken är stor att han läser i bloggen. ;)

Jag är i alla fall supertrött nu och kommer säkert somna på soffan som vanligt. Den kommer kännas ovanligt stor bara eftersom jag är alldeles ensam i den.

Puss och kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är det skönt att ha en soffa för sig själv ;0)
Hoppas du är piggare idag. Här uppe skiner solen från en klarblå himmel och det är -15 just nu. Vad solen gör mycket för humöret!!! Helt underbart, trots att jag längtar efter VÅR!!!!
Kram
Ann-Marie

Carina sa...

Å fy...
Det där att råka ut för svimningskänslor oförberett är hur jävla obehagligt som helst... Får lite flashbacks till min lilla tegelväggsvurpa -03 där jag kunde spontansomna eller bli akut snurrsjuk (världen vände sig upp och ner plötsligt och upp var inte alltid upp)... precis närsomhelst utan förvarning... HU!!!
Lärde mej snart att alltid ta en kundvagn som man kan luta sig emot, och när man körde bil, så fick man hålla sig på sträckor där man kunde stanna till och snurra klart eller ringa efter hjälp... Tur att Wilma är så stor så att hon kan hjälpa dej med ärenden och sånt. Det är ju väääääääääääääldigt långt att åka med ICA kassen för mej numera, men annars hade jag ställt upp med akutshoppingen, det vet du.
KRAM KRAM KRAM

ulrica sa...

Ja, det är verkligen jätteäckligt.
Kundvagnar är jättebra. Och sedan så brukar jag sätta mig lite här och där ibland.. haha.. folk tittar, men skitsamma. ;)

Tack! Jag vet att du hade hjälpt mig. <3

Wilma är verkligen guld värd. Man får stoppa henne för hon vill hjälpa mig med allt. ;)