tisdag 9 februari 2010

Gnäll och gnäll..

Ja det känns nästan som om det är det enda som kommer ur min mun de här dagarna. Även om jag vet det innan att jag kommer må så dåligt så kan jag inte styra det. Går inte att svälja och tänka bort det. Måndagen var jobbig, men gårdagen var hemsk. Låg mest och sov hela dagen med en fruktansvärd huvudvärk. När David kom så åkte vi och köpte hundmat, hämtade Wilmas bok som David hade beställt.. haha.. men när vi skulle hämta den så var den beställd på engelska. ;) Tror det hade varit lite väl avancerat för Wilma. Men de fixade så vi fick den på svenska istället. :)

Vi tog vägen om konditoriet och köpte semlor och bröd. Mmmm...

Sedan till ICA och fyllde på kylskåpet lite. Sedan bar det hemåt.. åt och njöt av semlorna innan jag somnade i soffan igen. Hm.. Jag somnar där varje kväll. Helt färdig.

Wiola var inte pigg igår heller.. hon sover mycket och äter nästan ingenting. Sedan får hon ett kort ryck och är hur pigg som helst.. sedan så dippar hon igen. Jaja.. det bör väl gå över nu. Får se vad som händer idag.

Nu skall jag vila en stund till.. David är ute och reser idag. Kommer inte hem förrän imorgon kväll. Han skall till Tjörn imorgon. Konstigt att han är där och jag här. Haha. Passar på att hämta post och lite annat krafs som är kvar.


Gonatt en stund.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du blir piggare snart, tänker på dig =) *Kram*