torsdag 27 november 2008

Ingen tid idag heller...

Har pratat med avdelningen nu som skall operera mig.. och det var ingen tid uppsatt än. :-( Hatar det.. Blir tokig av att vänta.

Igår mådde jag skit. Skulle gjort så mycket, men låg mest i sängen och snyftade. Barnen bakade pepparkakor och gjorde dem så fina. Sedan bjöd Wilma på makaroner och falukorv. Dukade fint med servetter och levande ljus. :-)

Något positivt igår var i alla fall att jag tog och mailade IF som jag har min hemförsäkring hos. Jag kollade med dem angående min mobiltelefon.. och jovisst.. jag har otursförsäkring så nu har jag mailat alla uppgifter till dem så skall jag nog få en ny. :-) Wow.. tänk att man någon gång skall få utnyttja sin försäkring. hihi

Idag är det hem och städa.. sedan handla.. och sedan skall jag och tjejerna kolla på teater!! Jättekul. Carinas Emma skall vara Askungens styvmor tror jag. Vi får väl se. Skall bli väldigt kul i alla fall.

Imorgon kommer äntligen David. Saknar honom sjukt mycket.. Helst nu.. Men imorgon så. Bara umgås i några dagar skall bli så härligt. Puss, jag älskar dig!!

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej du!

Jobbigt att vänta, men vet du vad, du kan ju inte ändra ändå på beskedet du får, bara tänka framåt och tänka positivt! Svårt men viktigt.
Deppa inte ihop nu, du brukar vara duktig och bita ihop och fortsätta trampa på i gyttjan. Håll ut och ge inte upp!!

Ses ikväll !!!
KRAM KRAM KRAM
Carina

ulrica sa...

Jag vet.. men igår vet jag inte vad som hände. Det var bara som ett tryck över bröstet och jag ville bara sova.

Jag tänker positivt. Klart jag fixar det här med. Ont krut förgås inte så lätt. Vill bara veta vad som händer. Hatar ju den här ovissheten. Och jag HATAR att jag inte bara kan få må bra som jag gjorde nu. Om jag tänker ett år tillbaka så är det sjukt mycket som har hänt.. Det har jag ju tagit mig igenom så nog sjutton skall jag fixa detta med. :-)

Kram.. och visst ses vi ikväll!!!