måndag 3 november 2008

Festen...

Jaha.. då har jag äntligen lagt över bilderna.. ;-) Festen är över.. hihi.. här kommer lite bilder.
Här sitter de.. mätta.. Ris, Kyckling med fetaost m.m. och jag har typ minst dubbelt så mycket kvar. Hm.. frysen full. Men det räckte i alla fall. ;-)

Bosse filosoferar... ;-)

Ulle, Anders och Carina. Undrar vad de pratar om här då.. ;-)

Mia ser glad ut.. Lars-Åke tycker att jag skall säga att det är dags att skåla igen. ;-)


Eva leker papparazzi med Lars-Åkes kamera.. den är full med bilder.. haha.. på allt.. disk.. blommor.. m.m.


Här är vi dagen efter.. Ulle nyduschad.. hm.. vet inte vad David gör med kameran.. men jag tror inte jag ville vara med.. ;-) Det blev ändå lite häftigt så jag var tvungen att lägga in det.


Kolla in alla fina blommor och presenter jag fick.. inte hade jag räknat med att det skulle vara som att fylla femtio.. jag vill ju bara träffa mina vänner.. men ni.. Tack sååååå mycket!!!!



Idag är hundarna tacksamma att de fick komma hit igår igen.. Jasmine har hittat till kudden.. i skrivande stund har även Vira lagt sig bredvid..


Men Jasmine tycker jag stör med kamera och blixt..


Triton ligger och kollar tv i fotöljen.



Ett stort tack till alla vänner!!! Kram till er alla!!


4 kommentarer:

Carina sa...

Tack själv för god mat och kul fest! Hundbordet babblade hund såklart, men vi försökte faktiskt byta ämnen ett par gånger :-))

Efter 6 timmars sömn var det bara att kliva ur sängen och åka till Uddevalla och sökpraktik. Vilket var skitkul!

KRAM

ulrica sa...

Haha.. jo jag tror att det blev en del hundsnack. Men vad händer om man sätter ihop ett gäng brukshundsklubbfolk.. haha.. inte pratar de smink.. eller annat tjafs. haha

Tack för den fina blomman och presenten. Och det var jättekul att ni kom bägge två!! :-)

Kramar

Yvonne o Vilja sa...

Hej och hua vad grejer som händer här!
Jätte många inlägg sen jag var här sist och att fylla år?!! GRATTIS i efterskott!
Härligt med massa bloggbilder också! :D
Kram Yvonne

Anonym sa...

Oj, oj vad du uppdaterar - jag hinner knappt med att läsa!! Hahha! Hoppas att du får en bra dag idag - det verkar ju bli underbart väder!


Kramar Eva