tisdag 25 november 2008

Sovit.. men trött...

Jaha.. jag somnade väl någorlunda igår.. tror att ögonlocken ramlade ihop framåt halv elva eller elva. Skönt.. Sovit ganska bra, men ändå så trött. Hoppas att allt det här snart är över så jag kan släppa det och tömma hjärnan från oro.

Försöker fokusera på Advent och annat kul som ligger framför mig. Så idag har jag planerat in städning och tvättstugan, imorgon har jag i ett svagt ögonblick lovat barnen pepparkaksbak.. om nu de hjälper mig och städar sina rum idag. Tänkte även hinna sätta upp lite julgardiner och adventsljusstakar. Som sagt.. bak imorgon och sedan tänkte jag ta med barnen och titta på teater på torsdag. :-) Emma skall vara med i en uppsättning av Askungen. Har inte sagt något till barnen, tänkte det skulle vara en överraskning.

På fredag kommer David igen.. och han skall boka hotell... :-) Så mysigt.. att hämta honom på Landvetter och sedan bara åka till hotellet och mysa. Längtar. Hm.. kanske skall passa på att gå lite i stan på lördagen.. kanske få köpt någon julklapp.. får väl se om jag kan övertala David att det är såååå kul. haha

Tydligen så är Date på baden på lördag.. och det brukar ju vara en bra kombination.. men jag misstänker att vi är hemma och myser hela kvällen.. vi får väl se.

Det är julmarknad i Kållekärr på söndag. Det brukar vara snöstorm eller annat kul då.. så vi vet vad vi har att vänta. ;-)


Kram på er allihop..

Inga kommentarer: