lördag 29 november 2008

Underbar fredag... och lördag...

Igår skulle jag hämta David på Landvetter klockan fyra.. men kom inte iväg från jobbet förrän 14:45.. varför måste allt hända när man skall gå.. ;-) Hämta Wiola på förskolan och sedan hem och packa. Både till mig och barnen. Lämnade Wiola och grejerna hos Håkan innan jag styrde mot Göteborg.. självklart köer genom tunneln, men men.. David visste att jag var sen så han fick sätta sig och ta det lugnt en stund.. Blev lite orolig utefter vägen bara.. bensinmätaren började komma långt ner på det röda.. men vem ville stanna.. hihi.. i alla fall så kom jag ända fram och vi tankade vid flygplatsen.

Handlade lite på vägen och letade efter en Thairestaurang.. haha.. Davids GPS lurade oss en del, men sedan åkte vi till Olskroken där jag vet att det finns en.. men var? Haha.. men efter att utforskat den statsdelen lite ingående så hittade vi rätt i alla fall... sedan åkte vi til hotellet och åt... Mmmm vilken go mat. :-) Så skönt att bara ta det lugnt.. och mysa en hel kväll.. och natt.. Nu har vi ätit frukost och den var också jättego.. med alla tillbehör, men tyvärr så orkar man ju inte äta allt.

Nu duschar David och om en stund skall vi åka iväg.. jag har lite planer. Vi får väl se vad David säger... haha... Har skrämt upp honom lite att han skall ta på finbyxorna och slipsen. ;-)

Nu skall jag njuta vidare av den här helgen.. vi hörs!!!!

Kramar

Inga kommentarer: