onsdag 26 november 2008

Tid???

Jaha.. nu orkade jag inte vänta längre utan ringde kirurgen på NÄL för att få reda på när jag skall komma dit. Är så jobbigt att vänta.

En jättetrevlig sköterska tog emot och kollade upp för mig. Fick reda på att jag skall till Bröstmottagningen.. det är tydligen de som skall göra det. De har fått min remiss och hon sa att jag kommer att få en tid snart.. men de hör av sig direkt när de vet. Så jag blev inte så mycket klokare, men jaja.. jag vet vilken avdelning jag skall till och jag fick ett direktnummer till dem. ;-)

Jag vet i alla fall att de fått min remiss och att det kommer ske snart. Hm.. så det är bara att fundera vidare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vilken väntan!
Tänker på dig.
Kram Suzie

ulrica sa...

Tack.. ja väntan är jobbigt. Vill ju veta nu.

Kram på dig med!

Anonym sa...

Jobbigt att bara gå och vänta!! Hoppas att du får en tid å det snart! Kramar