torsdag 20 november 2008

Jaha.. vad gör jag nu då...

Då var det ett tag sedan jag uppdaterade här. Det har hänt en del positiva saker.
- Min bil gick igenom besiktningen utan anmärkningar
- David har varit här igen.. Puss
- Det har varit lydnadsprov på klubben och det var ett tag sedan jag satt i sekretariatet, men det var riktigt kul.
- Barnen mår bra och växer.. haha
- Ja allt känns som att det flyter på och jag är lycklig..

men vad händer då..?

Jo, idag ringde min hudläkare och talar om att ett av de märkena jag tog på min födelsedag var en avvikande tumör. När de tar bort så skickas den ju iväg och den har varit på Sahlgrenska och patologerna där visste inte vad de skulle göra med den.. säger hon??. Så hon ville att jag skulle komma in så vi kunde planera hur vi skulle lägga upp det här nu.. ??? Planera vad?? Jag sitter som ett frågetecken. Annars så brukar kommentaren vara -Det var påbörjan till Malignt Melanom.. osv.. kom in för vi måste ta bort lite till runt om. Men vad är det här...?? Vad skall vi planera. Måste jag få behandling?? Hon frågar när jag kan komma.. och när jag ställer motfrågan när hon VILL att jag skall komma så kommer svaret jag egentligen inte ville ha. I eftermiddag när jag har slutat jobbet. Kom då så planerar vi. Ojdå.. här var det bråttom också. Shit.

Jag har såna underbara nära och kära.. :-) Ringde Uffe och pusslade med honom.. med tanke på barnen.. men så kom jag på att jag åker till Eva med barnen och så hämtar Uffe dem där. Jag frågade Eva också om hon hade lust att följa med.. känner att det kan vara bra.. behöver nog någon som förstår vad läkaren pratar om. Självklart så följer Eva med!! Tack!!

Jag tänker positivt.. men det här känns inte bra.. kanske jag missuppfattat allt.. jag hoppas på det. Mer info kommer ikväll när jag varit hos läkaren och fått svar på mina frågor.


Kramar till er alla!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller alla tummar och tår.
Joanna och gänget är duktiga och du är i rätt händer.
Säg till om jag kan göra nåt! Vadsomhelst.
KRAM KRAM KRAM
Carina

Anonym sa...

Tänker på dig och håller tummarna!! Kramar Eva

Yvonne o Vilja sa...

Håller tummarna för dig att det blir så bra det bara kan!
KRAM