fredag 12 december 2008

Fredag.. och Skåne

Ja, då var det fredag och en fredag som jag har längtat efter länge.. det är ett par månader sedan jag bokade biljetter till Skåne. Jag kommer att utnyttja dem. Det gör inte att jag mår sämre att åka dit, snarare tvärtom. Det enda jag tänker på är att packa väldigt lite eftersom jag inte får bära.. så det blir en liten ryggsäck.

Igår kom mamma hem från tre veckor i Thailand. Brun som en pepparkaka. :-) Det var kul att få hem henne igen... vi åt middag ihop och det blev en hel del prat.

Idag tvättar hon.. och då tar hon min tvätt med.. sedan skall vi hämta mina biljetter och så kör hon mig till bussen.. skall bli så härligt att komma till Skåne. Längtar efter David nu!! Känns som en evighet sedan vi träffades.

Hade svårt att somna igår när det gjorde ont lite hur jag än låg.. så jag tog en starkare tablett som jag fått med mig hem.. det snurrade en del.. sedan minns jag inte mer.. haha..

Försöker verkligen vila nu när jag är sjukskriven.. när man jobbar längtar man efter att få en dag hemma.. nu känns tv-n redan tråkig.. haha


Kram till er alla!!!!! och en puss till David

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du får en riktigt härlig helg!! Å låt David passa upp dig i massor!! ;-) Kramar