onsdag 3 december 2008

Äntligen en tid!!!

Efter telefonsamtal idag så fick jag i alla fall veta att jag skall in till läkaren på måndag för samtal. :-)

Då är det i alla fall på gång. Så skönt. Så måndag klockan 10,30 så skall de väl gå igenom operationen med mig tror jag.

Mådde riktigt bra igår.. kom på i morse att igår var första dagen jag inte grät sedan jag fick beskedet.. Det är ju inte illa.

Idag har jag tänkt åka till Träningskliniken. Dags att fokusera på mig själv igen. Se till att jag mår bra. :-)

Kramar.. skriver mer senare!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Perfekt!!!

Emma var så nöjd efter gårdagen! Lite mysigt med adventsfika på dagis, tror jag!

Jag är hemma om du behöver barnvakt inför träningskliniken! Emma och Anton skulle bli väldans glada!

Kram // Carina

Anonym sa...

Så skönt!!! Äntligen en tid... Skönt att du mår lite bättre! Å hoppas att du kom iväg & tränade - eller det hoppas jag egentligen inte för då känner jag mig inte fullt så eländig. Hahaha. Kramar