måndag 8 december 2008

Vilken måndag!!

Ja.. idag har det varit fullt upp..

Började som vanligt med.. dusch.. väcka barn, frukost m.m. och se till att allt kommer med till skola och förskola. Iväg till jobbet en snabbis innan det var dags att åka till NÄL. Glömde ju min kallelse.. så jag gick till bröstmottagningen först, men det var fel så jag gick upp till kirurgen, men väl där så tog de inte kort så jag fick gå ner till entren igen och ta ut pengar.. sedan upp igen. (tur jag hade tid på mig.. ) Fick sätta mig i ett rum.. sedan kom kirurgen Anja in. Vi pratade lite och hon kolla hjärta, lungor och blodtryck.. inför operationen imorgon. Tog en liten stund.. sköterskan gick igenom hur jag skall duscha ikväll och imorgon innan jag åker dit. Det var bara att ta vägen om apoteket och köpa medel som jag duscha i.. många restriktioner.. ;-)

Vägen om hemma och äta lite.. sedan åkte jag till jobbet. Försökte få klart momser.. men jag hann inte klart.. så när klockan var fem så åkte jag och hämtade Wilma som var helt förtvivlad för att jag inte hann fika där, men tack vare en jättesmart fritidsfröken så bjuder de farmor på fika imorgon istället.. Tack! ;-) Så till förskolan.. hämta Wiola.. hem och packa grejer till barnen.. för kanske en vecka.. gympakläder m.m.. sedan köra Wilma till pingisen via bankomaten för att betala medlemsavgiften.. shit.. vad allt gick undan.. via huset och lämna Wiola till farmor som kommit för att passa dem.. väl där så fick jag även hjälpa till med tv-n, men det gick mindre bra. Jag fick igång alla kanaler, men fick inget ljud. Hm.. Mysa lite med hundarna och sedan till jobbet igen..

Svettades igenom de sista momserna.. kom iväg vid tio.. pust.. men nu är det klart.. så kan jag opereras med gott samvete.. haha.. Hem... och packat lite.. snart kommer Eva som skall köra mig imorgon.. vi måste åka senast 06,15.. och då skall jag ha duschat en gång till så det blir upp tidigt..

Nu skall jag packa klart lite.. ifall om att jag blir kvar över natten.. och så skall jag hoppa in i duschen..

En stor kram till er alla.. imorgon får jag veta hur det ligger till.. Jag hoppas verkligen att allt är bra.. vägrar tänka negativt nu.. Vill bara vara lycklig..

Många av er kommer få meddelande imorgon om hur det var. Annars kan ni läsa här om några dagar. Vågar inte säga när jag skriver igen.. förhoppningsvis ett glatt inlägg redan imorgon kväll.

5 kommentarer:

ulrica sa...

Gäääsp... dags att duscha igen.. blir lite orolig när man läser på flaskan.. undvik kontakt med hjärna, hjärnhinnor och mellanöra.. ;-) hahahahaha

Snart är det operation, äntligen.. men samtidigt så känns det i magen nu.. lite orolig men säker på att det går bra.

Kram
Ulle

Anonym sa...

Å jäklars vilken måndag!! Tänker på dig! Kramar

Anonym sa...

Klart att allt går bra.Tänker på dig. Många kramar Suzie.

Anna Sundalen sa...

Vi håller tummar och tassar för att allt går vägen för dig i veckan.

Kram
Anna

Anonym sa...

Hallo!
Sicket tempo! Dock väldigt välkänt i min vardag... Det går så snabbt så man knappt kommer ihåg vad man gjort när kvällen kommer och man inser att klockan är 22 och man fortfarande inte har suttit på sin röv i 5 minuter och pustat... Livet i ett ekorrhjul!

Hoppas allt har gått bra idag, väntar otåligt på info!

KRAM KRAM
ina