tisdag 30 mars 2010

Låtar...

har fått en viktig plats hos mig just nu. Lyssnar en hel del på dagarna. Helst låtar med texter som berör. Tänker en hel del också.. pratade med en kompis för några veckor sedan och diskuterade vad de skulle ha för låtar på hennes brors begravning. Jag hade redan innan tänkt en del på vad jag skulle vilja ha för låtar på min begravning (NEJ!! Jag har inte gett upp.. men tankar finns ju där ibland såklart..) Jag tänker inte avslöja vilja det är här och nu. Däremot så kommer jag dela med mig av låtarna som vi spelade på min systers begravning. De har betytt mycket för mig.

Först är det Tomas Ledin och "En del av mitt hjärta." Hon älskade Tomas Ledin och lyssnade alltid på honom när hon skulle sova.. gärna på just den här låten.

http://www.youtube.com/watch?v=hzcA9OdR-CM

Sedan är det Freda och "Det måste gå". Vi var i Borås och tittade på deras konsert där strax innan hon gick bort. En underbar dag som jag är glad att vi fick tillsammans.

http://video.se.msn.com/watch/video/freda-det-maste-ga/hh9y88qp


Saknar dig så otroligt mycket Calle.. <3


På lördag är det sex år sedan pappa gick bort.. tiden går så fort.. Saknar dig också pappa! <3 Skriver nog mer om det till helgen.

Inga kommentarer: