onsdag 13 januari 2010

Jag är full, Ulle... ;)

Haha.. ja då har man hört den kommentaren igen. ;) En kommentar jag får höra när det är utgång med kunder eller kick-off med jobbet m.m. Fan.. jag vill ju också festa ibland. När gjorde jag det senast?? Jo, förra nyår var senast jag var ute och dansade. Det är ju något som jag tycker är skitkul och jag hoppas att jag snart kan göra det igen. Tänk att stå på dansgolvet på Baden och bara höra musiken och dansa med.

Nu är jag klarvaken i alla fall.. hm.. MacGywer på tv-n.. ;) Får se vad han kan fixa ihop idag.

Måste bara berätta om hur livet med portisar är. Wiola gick och åt ett äpple i eftermiddags. Vi satt i köket så hon kommer dit. Ger äppleskrutten till Jasmine som lägger sig och tuggar på det. Vira går iväg.. och kommer strax tillbaka med ett äpple som hon hämtat i fruktskålen i vardagsrummet!!!! Det var så himla häftigt så jag inte ens kunde skälla på henne. Jaja.. får Jasmine äppelskrutt så hämtar jag väl ett äpple själv!! Hahaha.

Nä, nu skall jag försöka somna om och jag hoppas verkligen jag är piggare imorgon.. vill inte sova bort hela veckan.


Kram, kram, kram..

5 kommentarer:

Carina sa...

Äh lite fylla är väl inget att längta efter... Iallafall inte dagen efter, men så har du ju aldrig mej veterligen haft bakrus? Fast det har du ju haft en hel vecka nu din stackare... Hm... Bakrus utan trevlig fylla, hur kul är det på en skala :-)
KRAM på dej din Skåning

ulrica sa...

Haha.. stämmer Carina. Jag brukar ju inte ha bakrus men nu har jag det veckovis. :( Utan att ha haft lite kul innan.

Kram på dig med!!

davz sa...

Jag trodde denna bloggen skulle handla om hundar??
Jag är väldig sällan full, händer nästan aldrig

ulrica sa...

Hundar??? vem har sagt att den skall handla om dem?? ;)

Nej, det är inte så ofta men.. betydligt fler gånger än jag har varit det i år.. haha

Anonym sa...

Minns när vi satt i Bosses husvagn på Rudalen och spelade Yatzy och drack vin. Vi blev löjligt fnissiga hela högen och jag kom på "Ylle", som sedan blev Fylle Ylle. *ASG*

Åsså gubben som tappat bort sin bil. Ja jisses! :-)

Krams // Mia