lördag 9 januari 2010

Städning...

Ja, då var det lördag...

Igår kom jag ifrån JK och Eva hämtade mig för att jag skulle kunna gå med på My Dog en stund. Jättekul att se alla fina portisar och träffa alla goa människor. Helt slut var jag när vi åkte därifrån i alla fall. Mamma hämtade mig och hundarna hos Eva efter att ha problem med en bil som piper och blinkar att kylarvätskenivån är låg. Hem kom vi i alla fall och hon fick fyllt på lite. Åt lite och somnade gott på soffan.

Tjugo över ett inatt vaknade jag av att mamma frågade vad klockan är.. ojdå.. dags att hämta David så det var bara att kasta sig i bilen och hämta stackarn i stenungsund. Det blev många timmar i tåg och buss för honom. När vi kom hem så blev vi sittande och pratade länge så vi gick nog inte och la oss förrän vid halv sex i morse... gääääääsp.

Nu har jag kommit upp i alla fall och skall ner till apoteket och hämta lite mediciner.. sedan är det städning av lägenhet som gäller. Lite "måstesaker" som skall packas ner för att följa med till Skåne imorgon. Gäller att komma ihåg vad det är vi behöver härifrån. För sedan kommer jag inte hit på ett tag om jag inte får tid för röntgen snart.. blir ett väldigt körande fram och tillbaka ett tag till, men jaja.. jag får ju passa på att träffa mina vänner och familjen när jag ändå är uppe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allt löser sig! Snart är det vår och du får uppleva den i Skåne! Inte fy skam det du!!! Som sagt - Suzie och jag kommer ner... med ett stopp i Ullared på vägen antar jag... men du kan ju skicka en önskelista till henne i god tid:0)

Kul att kunna förena släktbesök i Jonstorp, Ystad och Tomelilla med en tjejträff hos Dig!
Hörs snart!
Kramar
Ann-Marie

Carina sa...

Å din fuskis. Det är såklart därför du fick så brått att flytta! Du skall showwa med att få vår tidigare än oss häruppe i norr!
Kram kram

ulrica sa...

Haha.. ja.. våren är nog långt borta där också, men visst kommer den nog lite tidigare. Ni är alltid välkomna om ni vill känna på den såklart. <3

Kommer saknar er.. tur att det finns internet.