onsdag 6 januari 2010

Olyckskorpar..

Sitter här på JK och har tråkigt.. finns ingen säng till mig ju.. är kaos och en massa folk. Jag kommer få sova på en annan avdelning inatt. Här är det fullt. Men fan vad jag kommer sakna alla goa sköterskor här när jag flyttar över min behandling till Skåne. De är så underbara. Man känner sig så välkommen! <3

Kan inte låta bli att skratta lite för mig själv.. nu är jag sambo.. och har flyttat ihop med David som jag älskar så otroligt mycket. När vi träffades så var det nog inte många som trodde det skulle hålla. Avstånd och annat skulle komma ivägen för oss, men oj va vi har träffats mycket ändå. Minst varannan helg har vil lyckats. Många gånger oftare än så. Vi har haft en tuff period med sjukdom och annat skräp men aldrig att jag har tvekat på oss. Och nu till er olyckskorpar.. haha.. NI HADE FEL!! ;)

Älskar dig David.. vi ses snart igen. Och snart åker vi ner med barnen och hundarna. Då kommer äntligen VÅR vardag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag trodde på Er. Kände instinktivt att Ni var som gjorda för varandra, och då har jag aldrig träffat David! :-)
Bara talat med honom på FB.

Lycka till kramsar till Er och livet! // Mia